Zapis na szkolenia możliwy jest jedynie poprzez Portal Fizjoterapeuty. W pierwszej kolejności należy zarejestrować konto w Portalu Fizjoterapeuty, a następnie  zalogować się, aby korzystać z portalu. W przypadku problemów z logowaniem prosimy zapoznać się z poniższymi informacjami oraz zweryfikować, czy poniższe czynności zostały przez Panią/Pana wykonane.

  1. Czy dokonał/a Pan/Pani pomyślnej rejestracji konta na Portalu Fizjoterapeuty, dostępnego na stronie https://logowanie.kif.info.pl/register? Portal Fizjoterapeuty, został uruchomiony w kwietniu 2019 roku.

Jeśli nie, należy dokonać rejestracji, postępując zgodnie z instrukcją dostępną na poniższej stronie youtube.com/Jak zarejestrować się do Portalu Fizjoterapeuty

  1. Czy po dokonaniu rejestracji konta na Portalu Fizjoterapeuty kliknął/ęła Pan/Pani w link aktywujący konto, przesłany na Pana/Pani skrzynkę mailową?

Niezbędna jest aktywacja swojego konta zaraz po dokonaniu rejestracji. Wiadomość z linkiem aktywacyjnym wysyłana jest na adres e-mail podany do kontaktu z KIF w momencie składania wniosku o przyznanie Prawa Wykonywania Zawodu Fizjoterapeuty.

  1. Czy podczas próby zalogowania/zmiany hasła na Portalu Fizjoterapeuty została podana skrzynka mailowa zgodna z danymi dostępnymi w Krajowym Rejestrze Fizjoterapeutów (e-mail podany do kontaktu z KIF w momencie składania wniosku o przyznanie Prawa Wykonywania Zawodu Fizjoterapeuty)?  

Jeśli nie, prosimy o ponowną próbę z użyciem właściwego adresu.

4. Czy w przypadku braku wiadomości z linkiem aktywującym konto w Portalu Fizjoterapeuty w skrzynce odbiorczej sprawdził/a Pan/Pani inne foldery?

Prosimy sprawdzić Pana/Pani skrzynkę mailową wraz z wszelkimi zakładkami takimi jak: kosz, spam, powiadomienia i/lub inne? Ewentualnie prosimy przeszukać skrzynkę mailową z pomocą dostępnej na niej wyszukiwarki e-mail.

Jeśli pomimo zastosowania się do powyższych wskazówek nadal nie udało się rozwiązać problemu z logowaniem, prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na adres serwis@kif.info.pl oraz podanie następujących informacji:

  1. Daty rejestracji do Portalu Fizjoterapeuty,
  2. Numeru PWZFz,
  3. Adresu e-mail (podanego jako kontaktowy do KIF w momencie przesłania wniosku o wydanie PWZFz)

Przydatny może być również zrzut ekranu (tzw. print screen) z komunikatem, jaki Pan/Pani otrzymuje lub zacytowanie w wiadomości tego komunikatu.

Dodatkowe materiały pomocne przy rozwiązywaniu problemów z logowaniem do Portalu Fizjoterapeuty:

Ulotka informacyjna na temat logowania do Portalu Fizjoterapeuty

Link do Centrum Pomocy KIF z informacjami o Portalu Fizjoterapeuty