W przypadku problemów z rejestracją lub logowaniem do Portalu Fizjoterapeuty prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz zweryfikowanie, czy poniższe czynności zostały wykonane.

  1. Czy udało Ci się pomyślnie zarejestrować do Portalu Fizjoterapeuty, dostępnego na stronie https://logowanie.kif.info.pl/register?

Jeśli nie, należy dokonać rejestracji postępując zgodnie z instrukcją zawartą w broszurze ułatwiającej zapoznanie się z Portalem -> ZOBACZ

  1. Czy podczas rejestracji konta na Portalu Fizjoterapeuty została podana skrzynka mailowa zgodna z danymi dostępnymi w Krajowym Rejestrze Fizjoterapeutów (adres email podany podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego dotyczącego wniosku o przyznanie prawa wykonywania zawodu)?

Jeśli nie, prosimy o ponowną próbę rejestracji z użyciem właściwego adresu.

  1. Czy podczas próby zalogowania/zmiany hasła na Portalu Fizjoterapeuty, została podana skrzynka mailowa zgodna z danymi dostępnymi w Krajowym Rejestrze Fizjoterapeutów?

Jeśli nie, prosimy o ponowną próbę z użyciem właściwego adresu.

  1. Czy po dokonaniu rejestracji konta na Portalu Fizjoterapeuty na Twoją skrzynkę mailową wpłynęła wiadomość, zawierająca informację o konieczności aktywowania konta, wysłana z adresu portal@kif.info.pl?

Jeśli jej nie widzisz, sprawdź dokładnie skrzynkę wraz z wszelkimi zakładkami takimi jak: kosz, spam, powiadomienia i/lub inne.

W przypadku występowania dalszych trudności z zalogowaniem, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Krajowej Izby Fizjoterapeutów (mail rejestracja@kif.info.pl), w treści maila opisując problem. Prześlij nam również zrzut ekranu z widocznym komunikatem, jaki Ci się wyświetlił.